sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Klaus Kinski ja kyltymätön rakkauden himo



Klaus Kinski
Tarvitsen rakkautta
Kirjayhtymä 1991
Suom. Markku Mannila

Päätin kerrankin kirjoittaa kirjaesittelyn lukematta lainkaan itse kirjaa, ainoastaan takansiesittelyn ja yhden satunnaisesti avatun aukeaman sekä siitä kuulemieni juttujen ja hatarien muualta poimittujen muistikuvien pohjalta. Näinhän kriitikot hyvin yleisesti tekevätkin, mutta minulla on ollut paha tapa ensin lukea aiheena oleva kirja ja kirjoittaa siitä vasta sitten. Nyt teen siis omasta tavastani poikkeuksen.

Mutta ennen kuin siirryn käsittelemään Klaus Kinskiä ja hänen omaelämäkertaaansa Tarvitsen rakkautta, joudun tekemään pienen mutkan ja kerron, miten rakastuin intohimoisesti Nastassja Kinskiin vuonna 1979 nähdessäni Kristiinankaupungin elokuvateatteri Bio Duxin mainoskaapissa julisteen Roman Polanskin elokuvasta ”Tess – viattomuuden aika” siinä kohtasin ensimmäistä kertaa HÄNET - elämäni suuren rakkauden - Nastassja Kinskin. Kinski nimittäin näytteli elokuvan pääosaa ja julisteen kuva oli eroottisin valokuva mitä olin (ja olen) eläessäni nähnyt. Rakkauteni leimahti välittömästi.

Kinski oli tuota elokuvaa tehdessään 16-vuotias ja minä julisteen nähdessäni 21-vuotias. Lemmentoiveeni Nastassja Kinskin suhteen karahtivat kuitenkin karille, kun kuulin että näyttelijättärellä oli jo suhde itseään 28 vuotta vanhemman miehen kanssa, nimittäin ohjaaja Roman Polanskin. Myöhemmin olen huomannut että Natassja Kinski on aina tarvinnut ja valitettavasti saanut rakkautta huomattavasti itseäni vanhemmilta miehiltä. Rakkauteni jäi siis yksipuoliseksi, mutta elämäni suuri rakkaus hän oli siitä lähtien ja on ikuisesti, sillä SUURTA RAKKAUTTA mikään ei voi tuhota.

Vasta paljon myöhemmin tutustuin Klaus Kinskiin, joka on Nastassja Kinskin isä ja Euroopan hulluin näyttelijä. Hän oli luottonäyttelijä Werner Herzogin elokuvissa, joka puolestaan on Euroopan hulluin elokuvaohjaaja. Puhun preesensissä vaikka en tiedä elävätkö he enää; heidän elokuvansa elävät joka tapauksessa. Niin asiaan palatakseni. Kuin intohimoista ja kuolematonta rakkautani pilkatakseen nyt työpöydälläni avaamattomana lojuvan Klaus Kinskin omaelämäkerran nimi on ”Tarvitsen rakkautta”.

Kirja kulkeutui mukaani kirjastosta yläkerran naapurin suosittelemana: ”Siinä pannaan joka sivulla, paitsi muistaakseni yhdellä aukeamalla.” ”Mitäs sillä yhdellä aukeamalla sitten tehdään.” ”Siinä Kinski irtisanoutuu pääosan esittäjän roolista kesken Herzogin Fitzcarraldon kuvauksen. Sen aukeaman Kinski pakenee pitkin Amazonin sademetsiä Herzogia, joka metsästää Kinskiä takaisin työsuhteeseen kiväärin kanssa: 'Sinähän et irtisanoudu. Tässä kiväärissä on kuusi luotia sinua varten ja yksi minua varten', Herzog maanittelee.

Joskus aikoja sitten olen puolestani nähnyt tv:sssä hurjan dokumentin Fitzcarraldon teosta. Siinä kuvausryhmä joutui säälimättömän ohjaajan ruoskimana työskentelemään henkensä kaupalla ja hengenvaarallisissa olosuhteissa. Kuvausten aikana kaksi intiaania kuolikin. Elokuvan pääosan esittäjäksi Herzogin olisi ollut mahdotonta saadakaan ketään muuta kuin toisen yhtä hullun, Klaus Kinskin.

Niin nämä kaksi omilla saroillaan Euroopan hulluimmat yksilöt toimivat aisaparina lopulta Herzogin kaikissa keskeisimmissä elokuvissa. Koska kukaan muu ei olisi suostunut näyttelemään pitkäjänteisesti niin pähkähullun ohjaajan kuin Werner Herzogin ohjauksessa eikä kukaan muu olisi suostunut ohjaamaan niin kahelia näyttelijää kuin Klaus Kinski oli, kuten he itse outoa parisuhdettaan väljästi mukaillen ovat määritelleet.

Mutta itse Kinskin elämäkerran pääasiaan palatakseni. Siis panemiseen. Kun epäilen yläkerran naapurin liioittelevan väittäessään, että joka sivulla kirjassa pannaan, hän hakee yläkerrasta tämän 495-sivuisen opuksen. Hän pyytää minua avaamaan kirjan miltä tahansa sivulta. Se aukeaa sivuilta 206-207. Sivu 206 alkaa näin: ”Juomme itsemme humalaan, jotta kestäisimme koettelemuksen. Esityksen aikana Sonja tarttuu aitiossa käteeni ja vie sen paljaalle vitulleen. Hän vinkuu ja röhkii kuin sika. Vaikka olen juovuksissa, minulta tulee heti, ja housuni pullottavat vielä silloinkin, kun meidät pyydetään eteen. Elokuvaa emme ole seuranneet lainkaan. Olemme sen näköisiä kuin naisimme yhä edelleen, ja niin voipuneita, että meidän on tuettava toisiamme. Kasvoni ovat töhriintyneet huulipunaan ja polveni notkahtelevat.”

Klaus Kinskin elämäkerran nimi on siis Tarvitsen rakkautta. Mutta tällä panemisella ei kaiketi ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Saati sen Suuren, Pyhän ja Kuolemattoman rakkauden kanssa joka syttyi Bio Duxin edessä vuonna 1979 ja elää rohuavana edelleen. Mutta pelkästään tämän nyt kerrotun perusteella alan tajuta miksi Nastassja Kinski etsi huomattavasti itseään vanhempia miehiä rakastajikseen ja puolisoikseen. Miksi hän valitsi Roman Polanskin eikä minua. Ellei Klaus Kinski olisi ollut hänen isänsä minulla olisi ollut edes jotain mahdollisuuksia.

(Ja kappas. Tämän kirjaesittelyn kirjoittamista varten minun ei lopulta tarvinnut lukea edes takakannen esittelytekstiä.)

50 kommenttia:

  1. Todistus elämäni !!

    Kiitos artikkeli! Se koskettaa syvästi sydäntäni, koska olen viime aikoina käynyt läpi jotain vastaavaa tapauksessa, olen Anna James Australiasta, kun 4 vuotta avioliitossa mieheni kanssa, hän eronnut minun ja toisen naisen kanssa. tein kaiken voisin saada hänet takaisin, mutta kaikki osoittautui epäonnistuneen, kunnes vanha ystäväni kertoi minulle loitsun pyörän Dr.ODUDUA Internetissä, joka auttoi häntä samanlainen ongelma, aluksi epäilin sitä, mutta päätin antaa sitä yrittää, kun otin häneen yhteyttä (dr.oduduwasamuelhightemple@gmail.com) hän auttoi minua heittää uudelleen yhdistyä oikeinkirjoituksen ja 48 tunnin kuluessa minut ja mieheni tulevat jälleen yhteen. Ota tämä suuri loitsu pyörän teidän suhde tai avioliitto-ongelmat ja ohjauksen Sähköposti: dr.oduduwasamuelhightemple@gmail.com

    Ystävällisin terveisin,
    Anna James.

    VastaaPoista
  2. Todistukseni Olen TERA MCCARTHY maasta Iso
    valtion, haluan sanoa tämän selvästi sen on
    yllätys, että riippumatta siitä,
    Internet-petoksen, voisin silti tavata joku tämän
    aito, en ole täällä puhua suhde, joten
    älä tulossa kuulla
    että, mutta sen jotain täydentäviä, i
    hakivat varten merkintä työhuoneessani varten
    viimeksi kuluneen vuoden aikana, mutta pomoni kysyi minulta
    antaa hänen kanssaan, tai ei edistäminen, kun tapasin DR. joka toimii Intian kirkossa taikaa hän loitsun varten
    minua ja pyydä minua menemään
    toimivat ja mitä tulee
    tapahtua, menin töihin ja näki minun kirjeellä
    merkintä odottaa minua pöydälläni, vain
    kuten siitä, että olin niin hämmästynyt, mutta olen velkaa
    hänelle kiitos ... .go hänelle hän tulee olemaan
    apua, ja yritä antaa hänelle mahdollisuuden
    hän tarvitsee, jossa on mahdollisuus saattaisi
    muuttaa koko elämän ...
    church_ofmagic@outlook.com
    Hei ystävät, Nimeni on Livinus James. Olen
    alkaen United valtion mutta minä perustuu Espanjassa. Been
    Espanjassa asuvat vuosia now.i koskaan uskonut
    kaikissa oikeinkirjoituksen casting.Have on huijatuksi
    monet eri people.I menettänyt toivonsa them.My
    ex vasen me.I oli devastated.I kadottanut job.My
    paras ystävä näki minun plight.Then hän
    esitteli minut DR.MIKE kerrottiin
    hänen työnsä on real.Never uskotaan kunnes sain
    touch kanssa him.He teki loitsun minulle. minä
    takaisin kaikki rahani ja Oma ex palasi
    alle 72hrs.I muistutettiin minun luonani
    on work.Was jopa edistää immediately.I
    voinut uskoa on todellinen loitsu pyörän
    siellä joka ei todellinen spells.I vain maksettu
    arvostusta jälkeen loitsu oli worked.He
    ei veloita kukaan kunnes loitsu on
    worked.You kaikki ei pitäisi pettää kaikki
    nämä Scammed että tässä rahalle.
    DR. MIKE ei charge.You voi vain
    maksaa tuotteet loitsu worked.Try
    hänelle ja katso, mitä olen saying.These ovat
    muutamia asioita hän tekee
    * HALUATKO rikastua
    * Vetoaminen RAHAA RITUAL
    * Tarkastaaksesi, onko ONLINE laina REAL
    * HE Palauta menetetyt ystäville 24h.
    * Etähallinta ystäville.
    * KAIKKI loitsu valu & VOODOO
    TYÖNTEKIJÄ.
    * IS parantaja pitkät RATKAISEMISEKSI
    Ongelmia? TÄMÄ on tilaisuutesi
    OLLA
    Auttoi nopeasti.
    * GET RIDE MITÄÄN noituus, huonoa onnea
    &
    Kirouksiaan.
    * ASIANTUNTIJA etäisyyden HEALING
    * Tuomioistuimissa käsiteltyjä asioita vaikka yksi tuomitaan
    [JOS
    Siellä on mahdollisuus hakea muutosta]
    * IS jotkut elin JEALOUS KANSSA
    Suhde?
    * Keskeneräisiä töitä BY muiden lääkäreiden-IF
    EI
    TÄYTETTÄVÄ-Tule luokseni.
    * OLETKO pakotetaan avioero?
    * HE Estä pahanhajuinen tuurillakin ja Jealousy.
    * VOITONTAHTO Hevoset ja uhkapeli.
    * Hän voi estää joitakin ONE HÄIRITÄ
    KANSSA
    Teidän suhdetta.
    * DO haluat olla LAPSET
    SINUN
    VALINTA
    * HALUATKO QUICK MARRIAGE
    EHDOTUS?
    * HE voi puhdistaa IHMISET
    Talot, YRITYSTEN
    JA Ominaisuudet huonoa onnea.
    * Tarvitsetko LIIALLISIA seksuaalista valtaa
    JA
    VAHVA Erektio.
    * NAISET, tullut TAMPON. Se
    Auttaa sinua ei menettää LIITTYVÄT
    ALUKSET
    Koska se tekee YOU SWEET, lämmin ja
    TIUKKA.
    Voit saada häneen yhteyttä kautta
    SÄHKÖPOSTIOSOITE
    {Church_ofmagic@outlook.com}
    sivusto: http: //churchofmagicindia.simplesite.com

    VastaaPoista
  3. My Name is Hellen Els, alkaen Baltimore. Haluan jakaa todistuksestaan ​​yleisölle, mitä tämä mies nimeltä Dr.Kruma äsken minulle, tämä mies on juuri tuonut takaisin iloa kotiini ja elämääni henkilökohtaisesti kuulin hänestä ennen ja olin epäillä häntä mutta kun annoin hänelle kokeilla suhteen minun jättämistä on oma vauva ja raskaaksi miehelle i avioitui kutsutaan Mr.Kenny olimme yhdessä pitkän aikaa ja me rakastimme itseämme: n, mutta kun en voinut antaa hänelle lapselle 2 vuotta hän jätti minut ja kertoi minulle, hän ei voi jatkaa enää silloin olin nyt etsivät tapoja saada hänet takaisin, kunnes ystäväni kertoi minulle tästä miehen ja antoi yhteystiedot sähköpostitse:

    (Drkrumacrumen@gmail.com)

    niin ette usko tätä, kun häneen yhteyttä, kiitos vielä kerran suuri Dr.Kruma mitä olette tehneet minulle, jos olet siellä läpi kulkevat tämän ongelmia alla:

    1) Jos haluat ex takaisin.
    (2), jos on aina painajaisia.
    (3) Haluat edistetään omassa toimistossa.
    (4) Haluat naiset / miehet juosta jälkeen.
    (5) Jos haluat lapsi.
    (6) Haluatko olla rikas.
    (7) Haluat sitoa miehesi / vaimo on
    sinun ikuisesti.
    (8) Jos tarvitset taloudellista tukea.
    (9) Miten huijatuksi ja haluat palauttaa hävisit rahaa tai ominaisuuksia? Yhteyttä häneen sähköpostitse: drkrumacrumen@gmail.com

    VastaaPoista
  4. Nimeni on LISA ja olen USA: sta, haluan käyttää tätä tilaisuutta kiittää suurta Agadagaa, joka todella teki elämäni miellyttävän tänään. Tämä loistava mies, tohtori Agadaga toi ihana mieheni takaisin minulle, minulla oli kaksi kaunista lasta minun aviomies, noin neljä vuotta sitten, minä ja mieheni ovat olleet yksi riita tai toinen, kunnes hän lopulta jätti minut yhdelle nuorelle naiselle. Tunsin, että elämäni on ohi ja lapset luulivat, etteivät he enää näe isäänsä. vahva vain lapsille, mutta en voinut hallita tuskaa, joka pahoinpitelee sydämeni, sydämeni oli täynnä surua ja tuskaa, koska olin todella rakastunut mieheni kanssa. Joka päivä ja yö ajattelen häntä ja toivovat aina, että hän tulee takaisin minulle, kunnes jonain päivänä tapasin hyvän ystävänni, joka oli myös sellaisessa tilanteessa kuin minä, mutta hänen ongelmansa oli hänen entinen poikaystävä, jolla hänellä oli ei-toivottu raskaus ja hän kieltäytyi ottamasta vastuuta ja hylkäsi hänet. Hän kertoi minulle, että minulla oli pieni tapaus ja että en olisi syytä huoleen siitä ollenkaan, joten kysyin, mikä oli ratkaisu ongelmalleni ja hän antoi minulle tämän suuren miehen. sähköpostiosoite.Olen epäilevä, jos tämä mies oli ratkaisu, otin yhteyttä tähän suuriin ihmiseen ja hän kertoi minulle, mitä tehdä ja minä teen heidät kaikki, hän sanoi minua odottamaan vain 72 tuntia ja että mieheni tulee ryömimään hänen polvilleen vain anteeksiantoa varten, joten minä uskollisesti tehin mitä tämä suuri mies pyysi minulta ja varmasti 72 tunnin kuluttua hän oli takaisin minulle jälleen yhteyttä Agadaga apuun tänään agadagaspiritualhome@gmail.com

    VastaaPoista
  5. IHANA:

    Wooow, minä olen Gloria Meyers, haluan jakaa elämäni tarinan maailman kanssa siitä, miten sain mieheni, ennen kaikkea sain onnellani takaisin, tarkoitin yhden dr. Ogundeleen ilmoitusta internetissä siitä, miten hän auttaa naista saan poikaystäväni takaisin, joten minun täytyy ottaa yhteyttä häneen auttamaan minua palauttamaan avioliittoni, aviomies jätti minut viiden vuoden avioliitolle, koska hänen perheensä ja ystävänsä eivät pidä minusta ja he pyytävät häntä saamaan toisen naisen, mutta kun minä ota tohtori Ogundele apua, hän kertoi rentoudakseen, että hän auttaa minua, tohtori Ogundele toi mieheni, joka jätti minut 5 vuodeksi vain 24 tuntia. Tämä on voimakas loitsu, jota en ole koskaan nähnyt elämässäni sellaista, hän toi takaisin mieheni minulle vain 24 tunnissa ja kertoi minulle, että minulla on oma lapsi, tänään minulla on 1-vuotias vauva, tämä mies on hieno, jos joku tarvitsee apua ja haluaa ottaa sinuun yhteyttä, sinä voi tavoittaa hänet seuraavalla osoitteella: Sähköposti: ogundeletempleofsolution@gmail.com, Viber-numero: +27638836445. Whats-app Numero: +2349065101630.

    VastaaPoista
  6. Romanialainen Gabriel Katherine i meni naimisiin Patrickille, joka on liikemies, kun olin naimisissa hänen kanssaan, kun hänellä oli kaksi lasta, sunnuntaina näki hänen puhuvan naisen kanssa ja sen jälkeen hän alkaa toimia jonkin verran, kun kyselen häneltä, hän kertoi minulle, että se oli entinen tyttöystävä takaisin kouluun, kun mieheni alkoi pysyä myöhään, kun kysyin häneltä, miksi hän valehtelee minulle, kun hän erosi 1 kuukauden kuluttua, he asuivat yhdessä asunnosta täällä taloni ja he elävät hyvin, mutta silti rakastan mieheni ja minä tarvitsen häntä takaisin elämässäni, he olivat yhdessä, joten tulin kosketuksiin dr Sacre'n kanssa, joka lupasi minulle ja hän tuli takaisin minulle kaikki kiitos hänelle on apua, ota yhteyttä sähköpostilla Sacretempleofpower@gmail.com tai soita tai WhatsApp: +2348159768201 apua ja hän auttaa sinua takaisin rakastajaasi

    VastaaPoista
  7. Rakastan miestä niin paljon, että olimme tyytyväisiä kahteen lapseen, poikaan ja tyttöön. 3 kuukautta sitten aloin huomata joitain outoja muutoksia hänestä. muutamaa viikkoa myöhemmin huomasin, että mieheni on näkemässä joku muu. Hän alkoi tulla kotiin myöhään töistä, hän tuskin välittää minusta tai lapsista enää, joskus mieheni sammuu ja ei edes tule kotiin muutaman päivän ajan. Tein kaikki voin korjata tämän ongelman, mutta mitään ei toiminut. Olin hyvin huolestunut ja tarvitsin apua. Luin Goko-tarinoita verkkosivuilla, jotka viittasivat siihen, että tohtori Goko voi auttaa ratkaisemaan siviilisäädyn ongelmat, palauttamaan rikkoutuneet suhteet ja niin edelleen. Joten otin yhteyttä häneen ja kerroin hänelle ongelmista. Hän vahvisti avioliitoni ja hän tarjoaa ratkaisun ongelmaan, nyt mieheni ja minä ovat taas yhdessä. kaikki toimii hyvänä avioliitoksella ja olen niin onnellinen, että tohtori Goko tuo mieheni takaisin menestyksekkäästi. jos sinulla on ongelmia kotona, terveydellän, avioliitossa / suhteessa ja lähetä sähköpostia hänelle Dr.gokosspiritualcaster@gmail.com voit antaa hänelle whatsapp-keskustelun +2348056398964

    VastaaPoista
  8. Hyvää päivää naiset ja lempeät miehet, nimeni on Jenifer am USA. Haluan kiittää suurta tohtori Obohia, joka osti rakastajan minulle, kun kaikki yrittivät menestyksekkäästi kahden vuoden kuluttua hajoamisesta. Arvostan suuresti Dr Obohin suurta työtä ilon palauttamiseksi 24 tunnin välein, minun on sanottava, että tohtori Oboh on suurin loitsupolku aina. Tietää kuinka voimakas Dr. Oboh minä neuvomaan ketään, joka tarvitsee apua ystävällisesti yhteyttä hänen yksityisen sähköpostinsa kautta: obohtempleofanswer@gmail.com

    VastaaPoista
  9. Haluan antaa maailmalle tietoa DR DOMINIONista Suuresta oikeinkirjoituksesta, joka toi mieheni takaisin, kun ajattelin, että kaikki toivoa menetettiin. DR DOMINION käytti voimakasta loitsuaan hymyilemään kasvoillani tuomalla takaisin mieheni loitsulla, aluksi ajattelin, että olin haaveillut, kun mieheni palasi luokseni polvillaan ja rukoili minua anteeksi ja hyväksymään hänet takaisin ja hyväksymään hänet takaisin Sittemmin hän rakastaa minua enemmän kuin koskaan odotin, joten tein itselleni valan, että annan Maailman tietää DR DOMINIONista, koska hän on Jumala maan päällä. Onko sinulla suhdettasi ongelmia? Onko kumppanisi rikkonut kanssasi ja rakastat ja haluatte hänet takaisin? Onko sinun häätsi kanssa ongelmia? Tarvitsetko apua DR DOMINIONiin tänään, annan sinulle 100%: n takuun siitä, että hän auttaa sinua aivan kuten hän auttoi minua. DR DOMINION -viesti on: dominionsolutionhome@gmail.com tai hänen yhteystietonsa: +2349077604090

    VastaaPoista
  10. Olen saanut takaisin entisen poikaystäväni kanssa DR OKOSUNin avulla, joka on paras loitsujarru verkossa, ja suosittelen DR OKOSUNia kaikille, jotka tarvitsevat apua! .. Haluan todistaa, kuinka sain takaisin poikaystävänsä sen jälkeen kun hän murtautui minä olemme olleet yhdessä kolme vuotta, äskettäin sain selville, että poikaystäväni oli yhteydessä toiseen tyttöystävään, kun kohtasin häntä, se johti riitoja ja lopulta hajosi kanssani, yritin kaikki voisin saada hänet takaisin mutta kaikki turhaan, kunnes näin viestin suhteellisuusfoorumissa, jossa kerrottiin oikeinkirjoituskoneesta, joka auttaa ihmisiä saamaan takaisin kadonneen rakkautensa rakkauden oikeinkirjoituksen kautta, aluksi epäilen sitä, mutta päätin kokeilla sitä, kun otin yhteyttä tähän loitsuan ja hän kertoi minulle, mitä tehdä, ja tein sen, Sitten hän teki rakkauden oikeinkirjoituksen minulle. 28 tuntia myöhemmin poikaystäväni kutsui minua minulle ja kertoi minulle, että hän menettää minut niin paljon, niin hämmästyttävä! Niinpä hän palasi samana päivänä, ja hänellä oli paljon rakkautta ja iloa, ja hän pyysi anteeksi hänen vikaansa ja hänen aiheuttamastaan ​​kivusta. Sitten siitä päivästä lähtien suhde oli nyt voimakkaampi kuin ennen, kaikki kiitosDR OKOSUNille. hän on niin voimakas, ja päätin jakaa tarinani internetissä, että DR OKOSUNreal ja voimakas oikeinkirjoitin, jota minä aina rukoilen elää pitkään auttamaan lapsiaan vaikeuksissa, jos olet täällä ja tarvitset Ex-taaksepäin tai miehesi muutti toiseen nainen, älä itke enää, ota yhteyttä tähän voimakkaaseen oikeinkirjoittajaan. Seuraavassa hänen yhteystietonsa: Lähetä hänelle sähköpostia osoitteeseen: okosunhomeofsolution@gmail.com tai soita tai soita 2348052523829

    VastaaPoista
  11. Spolehlivá a rychlá finanční půjčka od 50.000 Kč až do 4.500.000 Kč s nízkou úrokovou sazbou po celou dobu splácení od soukromého poskytovatele. Přehledná a srozumitelná smlouva, jasné podmínky poskytnutí bez nesmyslných poplatků. Jedná se o přímé poskytování, nikoli o placené zprostředkování. Zaručuji vám kompletní informovanost o podmínkách poskytnutí. Víc informací vám poskytnu na emailu: sopuchmichal2@gmail.com

    VastaaPoista
  12. En ole koskaan nähnyt tai kuullut tohtori Idialun kaltaisesta ihmisestä. Tohtori Idialu on ihmismuodossa oleva Jumala, ihmiset kutsuvat häntä maan päällä olevaksi Jumalaksi. Mieheni huijaa minua ja joka kerta, kun käsken häntä lopettaa huijaamisen, hän järkyttyy ja uhkaa poistua talosta, hän jatkaa huijaamista kuukausien ajan, koska vie toisen naisen kotiin, kun en ole siellä. Rakastin häntä niin paljon ja en halunnut hävittää häntä, mutta suurena yllätyksenä palasin hänen töistään yhtenä päivänä ja huomasin, että hän otti asiat ja meni asumaan muiden naisten luo. Itkin ja jäin pitkään yksin, kunnes ystäväni toimistossa kertoi minulle, kuinka tohtori Idialu auttoi häntä palauttamaan aviomiehensä 6 vuoden avioeron jälkeen, joten otin heti yhteyttä lääkäri Idialuun WhatsAppin kautta ja kertoin hänelle tilanteensa ja hän sanoi minulle : Hän auttaa minua ja mieheni tulee takaisin ja kerjää minua polvillaan 12-16 tunnin sisällä. Tein kaiken, mitä tohtori Idialu kertoi, ja suurelle ilolleni kaikki tapahtui 13 tunnin sisällä, aivan kuten tohtori Idialu aiemmin sanoi. Mieheni tuli takaisin minun luokseni ja putosi polvilleen itkien ja pyytäen minua antamaan hänelle anteeksi. Tarvitsetko apua? Ota yhteyttä tohtori Idialuun nyt sähköpostitse: doctoridialuspellcaster@gmail.com tai WhatsApp: n kautta: +2348118448718

    VastaaPoista
  13. Mieheni ja minä olemme nyt olleet naimisissa noin 10 vuotta. Me olimme onnellisina naimisissa kahden lapsen, pojan ja tytön kanssa. 6 kuukautta sitten aloin huomata hänen outoa käyttäytymistään ja muutama viikko myöhemmin sain selville, että mieheni näki jotain. Hän alkoi tulla kotiin myöhään töistä, tuskin välittämättä minusta tai lapsista. Joskus hän lähtee eikä palaa edes kotiin noin 2–3 päivää. Tein kaiken voitavani korjata ongelman, mutta kaiken tämän turhaan. Olin erittäin innoissani ja tarvitsin apua. Eräänä päivänä Internetissä selatessani löysin sivuston, joka ehdotti, että Dr.Pellar voisi auttaa ratkaisemaan avioliitto-ongelmat, rakentamaan rikkoutuneen suhteen ja vastaavat. Joten tunsin, että minun pitäisi kokeilla sitä. Otin yhteyttä häneen ja hän loi minulle loitsun. Kaksi päivää myöhemmin aviomieheni otti minuun yhteyttä ja pyysi anteeksi tekemiään virheitä ja lupasi koskaan jättää minut uudestaan. Sittemmin kaikki on normalisoitunut. Perheeni ja asumme taas onnellisina yhdessä. Kiitos, Dr.Pellar. Jos tarvitset oikeinkirjoittajan, joka pystyy lausumaan oikeinkirjoituksen, joka todella toimii, suosittelen ottamaan yhteyttä häneen. Hän ei petä sinua. Tämä on hänen sähköpostinsa. Sähköposti: drpellar@gmail.com

    VastaaPoista
  14. Kuinka voit korjata suhdettasi entiseen aviomieheseesi, mieheni jätti minut ja todellakaan en koskaan lakkaa rakastamasta häntä. Viiden vuoden eron jälkeen otin yhteyttä tohtori Sacreen, joka on loitsupyörä, joka auttaa minua ja mieheni palasivat takaisin minulle ja elämme tänään jälleen onnellisina yhdessä. Ota yhteyttä tohtori Sacreen kaikista suhdeongelmista, joista hän auttaa sinua, kirjoita WhatsApp
    +2349076034359 tai kirjoita hänelle sähköpostia sacretempleofpower@gmail.com

    Rouva Fien tammikuu.

    VastaaPoista
  15. Hei kaikki, nimeni on Gabriele Saksasta ja haluan sanoa jakaa todistuksen siitä, kuinka sain rakastajan takaisin, kun hän lähti minusta ilman syytä, mikä satuttaa minua niin paljon, koska rakastan häntä koko sydämestäni. En voinut päästää häntä irti rakkaudestani häntä kohtaan. Minun täytyi kokeilla kaikkia keinoja saadakseni hänet takaisin, kunnes ystäväni ohjasi minut voimakkaan miehen, tohtori Odudun luokse, joka näyttää minusta olevan jumala, koska hän ei vain tuonut takaisin rakastajani 24 tunnin sisällä, vaan myös auttanut minua hyvällä - onnen loitsu ja muut elämän asiat, jotka voin rohkeasti kertoa maailmalle, että tohtori Odudu on suurin ja mies, jolla on kullan sydän. Käytän tätä mediaa tavoittamaan kaikkia ilmoittamaan heille kuinka onnellinen olen tänään tohtori Odudun avulla. Ihmiseni, jotka siellä kohtaavat 1 tai 2 ongelmaa avioliitossaan, parisuhteessaan tai muissa asioissa, neuvon sinua ottamaan yhteyttä tohtori Odudu hänen sähköpostitse: odudutempleofanswer@gmail.com


    Kaikki kiitos tohtori Odudu

    VastaaPoista
  16. KONTAKT: WHATSAPP: +2347054019402 OF
    DRWALESPELLHOME@GMAIL.COM IS GEWICHTICH DE BESTE SPELL CASTER ONLINE EN SY RESULTAT IS 100% GARANTJE ..

    Nei (8) Acht jier yn myn houlik mei myn man, begon myn man mei oare dames te gean en my kâlde leafde te sjen, op ferskate gelegenheden driget er my te dumpen as ik him doarre te freegjen oer syn affêre mei oare dames, ik wie hielendal ferwoaste en ferbjustere oant in âlde freon fan my my fertelde oer in staveringshifker op ynternet mei de namme DR WALE dy't minsken helpt mei har relaasje en houliksprobleem troch de krêften fan leafde Spreuken, Earst betwifele ik as soks ea bestiet, mar besleat te jaan it in besykjen, As ik kontakt opnimme mei DR WALE, fertelde hy my alles wat ik dwaan moast en ik die en hy holp my in leafdesspreuk út te bringen en binnen 72 oeren kaam myn man werom nei my en begon te ferûntskuldigjen, no is hy opholden te gean mei dames en hy is by my foargoed en foar wier. Nim kontakt op mei dizze Wale Spell Caster foar jo relaasje as houliksprobleem.
    Hjir is syn kontakt ..

    OPROEP / WHATSAPP: +2347054019402

    EMAIL: drwalespellhome@gmail.com

    VastaaPoista
  17. DR WALE PARAS Loitsu
    Kaikki kiitos tohtori Walelle, joka auttoi minua saamaan rakkaan mieheni takaisin minuun. Se oli pitkä tarina, mutta sanon vain vähän siitä, kuinka tämä suuri mies nimeltä Dr Wale auttoi minua tuomaan takaisin mieheni, joka ei ole koskaan puhunut kanssani nyt 5 vuotta. Hän teki työnsä mahtavan voimakkaan loitsunsa kanssa. Ainoa mitä tein, oli saada joitain esineitä, joita käytettiin loitsun valmistelemiseen minulle. Kun hän oli käyttänyt esineitä, seuraavien kolmen päivän aikana mieheni alkoi soittaa ja kertoi minulle palaavansa kotiin luokseni. WhatsApp +2347054019402 TAI E.mail drwalespellhome@gmail.com

    VastaaPoista
  18. Olin naimisissa 6 vuotta ja mieheni olivat molemmat onnellisia yhdessä. Asiat etenivät meille sujuvasti. Vasta tähän päivään asti mieheni tuli vain kotiin ja kertoi minulle haluavansa avioeron, jota hän ei halua minua eikä enää. olin yllättynyt ja järkyttynyt, koska en koskaan uskonut, että tällainen sana tulee hänen suustaan. Hän lähetti minulle pysäköinnin pois talosta ilman mitään syytä. Pyysin häntä myös kertomaan mitä tein väärin, hän ei sanonut mitään tarvetta että minä vain menisin pois. Joten lähdin talosta ja menin myös perheen talooni. Puolitoista vuotta sen jälkeen, kun en enää asunut hänen kanssaan. Tapasin vanhan ystäväni ja kerroin hänelle, mitä minäkin on tapahtunut puolitoisen vuoden jälkeen, ja hän kertoi minulle, että se ei ole ongelma DR WALE: lle. Hän esitteli minut DR WALE: lle, joten selitin kaiken DR WALE: lle ja hän käski minun koskaan itkeä ja enää. DR WALE teki vain loitsun minulle, ja seurasin kaikkia DR WALE: n minulle antamia ohjeita. Kun DR WALE oli tehty loitsulla, mieheni tuli pyytämään minua palaamaan, hän osti minulle monia ystävällisiä lahjoja. Sähköposti: drwalespellhome@gmail.com TAI Soita / WhatsApp: +2347054019402

    VastaaPoista
  19. Ajattelin itseäni mieheni takia, joka jätti minut toiselle naiselle. he molemmat matkustivat kaukana minusta, en voinut enää ottaa yhteyttä miehiini. Joten kaikki, mikä sai minut huolestumaan, mieleni ei ollut ratkaistu. Koska kaikki tämä tapahtui kanssani. Päätin tarkastella Internetiä, jossa törmäsin moniin hyviin todistuksiin DR WALE: sta. Joten otin yhteyttä DR WALEen ja kerroin hänelle, mitä minulle tapahtuu, ja sitten hän käski minua enää itkemään ja huolehtimasta. DR WALE antoi Voodoo-loitsun, joka sai mieheni palaamaan luokseni ja alkamaan kerjätä minua armahtamaan häntä. Jos sinulla on ongelmia avioliitossasi tai parisuhteessasi, uskokaa minua, DR WALE on paras mies, johon voi ottaa yhteyttä. E: Posti: drwalespellhome@gmail.com TAI WhatsApp +2347054019402

    VastaaPoista
  20. Se toimii! Entinen estän minut kaikilla alustoilla. Se kesti jonkin aikaa, noin kaksi kuukautta, mutta hän vapautti minut vain muutama tunti sitten! Älä anna periksi! SE TOIMII! ota yhteyttä tohtori Ilekhojieen saadaksesi apua nyt. olemme taas yhdessä. Usko tähän prosessiin .. Tässä hänen yhteyshenkilönsä ... WhatsApp hänet: +2348147400259,
    Lähetä hänelle sähköpostia: (gethelp05@gmail.com)

    VastaaPoista
  21. Nimeni on Anna Yhdysvalloista, rakastajani on palannut tohtori Ehimenin suurella avulla. Hän auttoi minua saamaan loitsun, joka toi hänet takaisin sylilleni vain kahdessa päivässä. Rakastajani jätti minulle virallisen ilmoituksen, ja nyt hän on palannut, haluan vielä kerran kiittää tohtori Ehimeniä hänen upeasta loitsustaan, olen nyt onnellinen nainen. Voit ottaa yhteyttä Whatsappin suurempaan oikeinkirjoittajaan soittamalla numeroon +1 (260) 218-3592 tai sähköpostitse osoitteeseen drehimen710@gmail.com

    VastaaPoista
  22. me not to worry myself anymore that my husband will come back to me after all said and done with the spell casted on him, i thought it was a joke, after he had finish casting the spell, to my greatest s
    I want to thank Chief Dodoru,whom helped me to bring my husband back to me..Two(2) years ago i had a serious problem with my husband, to the extent that he left the house and started dating another woman while he stayed with the woman, i tried all i can to bring him back, but all my effort was useless until the day my friend came to my house and i told her every thing that had happened between me and my husband, then she told me about this powerful spell caster who helped her when she was in the same problem.
    I then contacted Chief Dodoru and told him every thing,then he told urprise within 48 hours, my husband really came back begging me to forgive him.
    I can't stand this Joy alone so i decided to share my testimony.. if there is anyone who needs his help, you can contact him with this email: chiefdodoru@gmail.com or add him up on his whatsapp +2349015088017..He is willing to help any body that need his assistance.

    VastaaPoista
  23. me not to worry myself anymore that my husband will come back to me after all said and done with the spell casted on him, i thought it was a joke, after he had finish casting the spell, to my greatest s
    I want to thank Chief Dodoru,whom helped me to bring my husband back to me..Two(2) years ago i had a serious problem with my husband, to the extent that he left the house and started dating another woman while he stayed with the woman, i tried all i can to bring him back, but all my effort was useless until the day my friend came to my house and i told her every thing that had happened between me and my husband, then she told me about this powerful spell caster who helped her when she was in the same problem.
    I then contacted Chief Dodoru and told him every thing,then he told urprise within 48 hours, my husband really came back begging me to forgive him.
    I can't stand this Joy alone so i decided to share my testimony.. if there is anyone who needs his help, you can contact him with this email: chiefdodoru@gmail.com or add him up on his whatsapp +2349015088017..He is willing to help any body that need his assistance.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onko sinulla vaikeuksia elämässäsi ja haluatko apua loitsupyörältä, kohtaatko avioeroa ja haluatko sovinnon? Isä Eli on oikeudenmukainen ja aito mies, hän on todella hyvä tekemisissään, koska auttoi minua saamaan mieheni takaisin eron jälkeen ottamaan yhteyttä Whatsappiin: +2348085240869

      Voit tavoittaa hänet seuraavasta loitsutyöstä

      Rakkaus loitsu,
      Työpaikkojen loitsu,
      arpajaiset
      yrttilääke kaikenlaisiin terveysongelmiin

      Poista
  24. Onko sinulla vaikeuksia elämässäsi ja haluatko apua loitsupyörältä, kohtaatko avioeroa ja haluatko sovinnon? Isä Eli on oikeudenmukainen ja aito mies, hän on todella hyvä tekemisissään, koska auttoi minua saamaan mieheni takaisin eron jälkeen ottamaan yhteyttä Whatsappiin: +2348085240869

    Voit tavoittaa hänet seuraavasta loitsutyöstä

    Rakkaus loitsu,
    Työpaikkojen loitsu,
    arpajaiset
    yrttilääke kaikenlaisiin terveysongelmiin

    VastaaPoista
  25. Haluatko kohdata avioliittokodissasi ongelmia ja haluatko nopean ratkaisun elämääsi koskeviin kysymyksiin? Isä Eli on henkinen mies, joka voi auttaa sinua missä tahansa tilanteessa. Hän on auttanut minua tulemaan toimeen mieheni kanssa rakkausloitsun jälkeen. 2 vuotta eroa. ota yhteyttä whatsappiin: +2348085240869 myös ratkaisuasi varten, Sire Eli on myös hyvä kasviperäisten lääkkeiden kanssa, jotka voivat parantaa kaikenlaisia sairauksiasi, kokeile sitä ja lupaan, että palaat jakamaan suosittelusi kuten minä.

    VastaaPoista




  26. Are you facing any difficulties in life and want help from a spell caster, are you facing divorce and want reconciliation? Sire Eli is the fair and genuine man for the job, he is really good at what he does because he also helped me to get my husband back after separation contact him on Whatsapp: +2348085240869

    You can reach him for the following spell work

    love spell,
    Job promotion spell,
    lottery spell,
    herbal medicine for any type of health problem



    VastaaPoista
  27. minä en enää huolehdi itsestäni siitä, että mieheni tulee takaisin luokseni sen jälkeen, kun kaikki oli sanottu ja tehty hänelle kirjoitetulla loitsulla, luulin sen olevan vitsi, kun hän oli lopettanut loitsun, suurimpaan s
    Haluan kiittää päällikkö Dodorua, joka auttoi minua tuomaan mieheni takaisin luokseni..Kaksi (2) vuotta sitten minulla oli vakava ongelma mieheni kanssa siinä määrin, että hän lähti talosta ja alkoi seurustella toisen naisen kanssa, kun hän pysyi naisen kanssa yritin tehdä kaikkeni saadakseni hänet takaisin, mutta kaikki ponnisteluni olivat turhia siihen päivään asti, kun ystäväni tuli kotiini ja kerroin hänelle kaikki asiat, jotka olivat tapahtuneet minun ja mieheni välillä, sitten hän kertoi tästä voimakas loitsupyörä, joka auttoi häntä samalla ongelmalla.
    Sitten otin yhteyttä päällikkö Dodoruun ja kerroin hänelle kaikki asiat. Sitten hän kertoi asunnolle 48 tunnin sisällä. Mieheni todella palasi ja pyysi minua antamaan hänelle anteeksi.
    En voi sietää tätä iloa yksin, joten päätin jakaa todistukseni .. jos joku tarvitsee hänen apuaan, voit ottaa yhteyttä häneen tällä sähköpostilla: chiefdodoru@gmail.com tai lisätä hänet WhatsAppiin +2349015088017 .. Hän on valmis auttamaan kaikkia elimiä, jotka tarvitsevat hänen apuaan.

    VastaaPoista
  28. Tomme minibankkort
    Vet du at du kan hacke hvilken som helst minibank!

    Vi har spesialprogrammerte minibankkort som kan brukes til å hacke en hvilken som helst minibank. Disse minibankortene kan brukes til å ta ut kontanter i minibanken eller sveipe, butikker og utsalgssteder. Vi selger disse kortene til alle våre kunder og interesserte kjøpere over hele verden, kortene har en daglig uttaksgrense på 5000 i minibank og opptil 100.000 forbruksgrenser i butikkene. Vi tilbyr også følgende tjenester:
    1) VESTLIGE UNIONOVERFØRINGER / PENGEGRAMOVERFØRING
    2) BANKER PÅLOGGINGER
    3) BANKOVERFØRINGER
    4) CRYPTOCURRENCY MINING
    5) KJØP AV GAVEKORT
    6) LADING AV REGNSKAPER
    7) WALMART-OVERFØRINGER
    8) BITCOIN-INVESTERINGER
    9) FJERNELSE AV NAVN FRA DEBITRETTELSE OG STRAFFREGISTRERING
    10) BANKHACKING

    Å bli velstående og leve livsstilen til de rike og berømte er drømmen til mange mennesker. Og mens de fleste går på jobb eller søker andre etiske metoder for å tjene penger online.
    Den tomme minibanken tar ut penger fra alle minibanker, og det er ikke noe navn på den fordi den er tom, bare PIN-koden din vil være på den, den kan ikke spores, og nå har jeg penger til forretninger, shopping og nok penger til at jeg og familien min kan lev videre.
    PROGRAMMERT blankt minibankort som er i stand til å hacke inn på hvilken som helst minibank, hvor som helst i verden.
    Kontaktperson: Prof Alexander Castro
    E-post: atmservices44@aol.com
    E-post: atmservices44@yahoo.com

    VastaaPoista
  29. Hyvää päivää kaikille, olen Jones Yhdysvalloista Huijasin. Viimeisten 8 kuukauden aikana en ole ollut oma itseni, koska rakastan ja kaipaan häntä niin paljon. Olen yrittänyt kaikkia mahdollisia keinoja saada hänet takaisin, mutta tuloksetta, kunnes ystävä kertoi minulle tohtori Ikodusta, joka käytti voimiaan tuodakseen sulhanen luokseni 24 tunnin kuluessa. Minun on sanottava, että olen onnellisin mies maan päällä, koska olen saanut elämäni rakkauden takaisin. Kiitos tohtori Ikodu avustanne. Tiedän, että monet ihmiset yrittävät saada elämänsä rakkauden takaisin, ja vakuutan teille, että se on hyvin mahdollista tohtori Ikodun avulla. Joten suosittelen sinua ottamaan ystävällisesti yhteyttä sähköpostitse: ikoduotantempleofsolution@gmail.com tai soittamaan hänelle: +23408163958542

    Ystävällisin terveisin.

    Nimi: Jones Yhdysvalloista.

    VastaaPoista
  30. Luulen olevani maailman onnellisin nainen siitä, että olen saanut rakastajani takaisin silmänräpäyksessä sen jälkeen, kun rakastajani on jättänyt minut kolmeksi vuodeksi. tuomalla rakastajani luokseni 24 tunnin kuluessa hänen voimillaan. Olen erittäin iloinen rakastajani kanssa tänään ja voin suositella suurta tohtori Ikodua maailmalle ja niille, jotka tarvitsevat myös hänen apuaan. Tässä on hänen sähköpostiosoitteensa ja puhelinnumeronsa, joiden avulla voit ottaa häneen yhteyttä: ikoduotantempleofsolution@gmail.com tai soita +2348163958542


    Nimi: Casandra
    Maa: USA

    VastaaPoista
  31. Ich weiß nicht, wie ich mit der Aufregung und dem Glück in mir gerade anfangen soll, denn an diesem Punkt fühle ich mich, als wäre ich die glücklichste Frau auf der ganzen weiten Welt, weil meine Freude wiederhergestellt wurde. Anfang letzten Jahres hatte ich einen Herzschmerz, die Liebe meines Lebens, die ich mit meinem Leben so sehr liebe und schätze, und wir sind seit 6 Jahren zusammen und Anfang letzten Jahres beschloss er, die Beziehung aus einem unbekannten Grund zu beenden, den er konnte. Gib mir keinen besseren Grund dafür. Ich war am Boden zerstört und hatte das Gefühl, Selbstmord zu begehen, was ich zum Glück nicht tat. Vor 4 Tagen war ich im Saloon, als jemand über Liebeszauber sprach und wie sie ihren Geliebten damit zurückbekam. Als ich das hörte, war ich interessiert und fragte sie danach und sie verband mich mit dem Großen Dr. Okpa, der der Grund ist, warum ich Ich freue mich heute, indem ich meinen Mann, meine Liebe, meinen Schatz innerhalb von 24 Stunden zu mir zurückbringe. Ich dachte, ich träume, Dr. Okpa überraschte mich, indem er meinen Geliebten zu mir zurückbrachte und mich wieder glücklich machte. Ich bin dem Großen Dr. Okpa dankbar und stolz darauf, die Welt von ihm wissen zu lassen, weil er ein Helfer ist und mir meine Lebensfreude zurückgegeben hat. Sie können Dr. Okpa telefonisch, per WhatsApp unter +27653527813 oder per E-Mail kontaktieren: okpatempleofsolution@gmail.com

    Mein Name: Janelle
    Land: USA

    VastaaPoista
  32. Hyvää uutta vuotta kaikille, nimeni on Catherina Yhdistyneestä kuningaskunnasta ja haluan jakaa todistuksen siitä, kuinka elämäni rakkaus palasi minulle sen jälkeen, kun hän erosi minusta 2 vuotta sitten, en koskaan uskonut, että voisin saada hänet takaisin luokseni. elämää uudelleen, koska hän sai minut kiinni pettämisestä, mitä kaduin. Hyvä, että hän on nyt taas palannut luokseni ja olemme jälleen onnellisia yhdessä tohtori Okpan avulla, joka loi loitsun, ja 48 tunnin sisällä rakastajani, joka jätti minut vuosiksi, soitti minulle ja kysyi uuden paikkani osoitetta, enkä haaskannut. aikaa ja teki niin, suurimmaksi yllätyksekseni hän tuli kotiini sinä iltana kukkien kanssa mukanani. Olin hämmästynyt ja nyt olemme jälleen onnellisia yhdessä ja olemme iloisia voidessamme kertoa maailmalle, ettei mikään ole mahdotonta, koska tohtori Okpa on täällä pelastamassa suhteemme ja avioliittomme. Voit ottaa yhteyttä tohtori Okpaan whatsappin kautta ja puhelimitse numerolla +27653527813 tai sähköpostitse: okpatempleofsolution@gmail.com

    Pysyä siunattuna.

    VastaaPoista
  33. Mikä aika olla onnellinen elossa, haluan jakaa nopean todistuksen siitä, kuinka sain rakastajani takaisin tohtori Okpan avulla, joka tuli avuksi ja palautti iloni 24 tunnissa ilman viivettä 1 vuoden ja 6 kuukauden kuluttua. menetän elämäni rakkauden. Ajattelin, etten voisi koskaan saada häntä takaisin elämässäni, ennen kuin tohtori Okpa teki sen voimillaan, joista tulen olemaan ikuisesti kiitollinen. Haluan vain sanoa suuret kiitokset tohtori Okpalle avusta ja voit myös ottaa häneen yhteyttä kiittääksesi häntä puolestani tai jos tarvitset apua. Tässä on hänen yhteyssähköpostinsa: okpatempleofsolution@gmail.com tai soita +27653527813.

    Nimi: Mya

    VastaaPoista
  34. Nimeni on Patience Wallen, haluan kiittää mahtavaa tohtori Okpaa avioliittoni palauttamisesta ja siitä, että minulla on jälleen onnellinen koti. Viimeiset 6 vuotta mieheni jätti minut ja 2 lasta, eikä minun ole ollut helppoa huolehtia heistä yksin. Kaiken kokemani jälkeen olin niin onnekas, että sain yhteyden suureen tohtori Okpan kanssa, joka toi mieheni takaisin voimakkaalla loitsullaan, ja kun kirjoitan tätä todistusta nyt, mieheni on olohuoneessa lasten kanssa ja olemme kaikki. elää onnellisesti. Haluan kiittää tohtori Okpaa siitä, mitä hän teki hyväkseni, ja suosittelen häntä kaikille, joilla on samanlaisia ongelmia joko avioliitto- tai parisuhdeongelmissa. Vakuutan teille, että tohtori Okpa palauttaa rakastajasi ja tekee sinut jälleen onnelliseksi. Tämä on tohtori Okpan yhteyshenkilö: okpatempleofsolution@gmail.com tai soita +27653527813

    VastaaPoista
  35. Waoh vihdoinkin sain Macin takaisin elämääni sen jälkeen, kun olen ollut niin monien loitsujen huijauksena, mutta tohtori okpa sai hymyn huulilleni ja osoitti minulle loitsun voimat, sir, olet hieno mies, kiitos ja kunnia sinulle Tohtori okpa, ystäväni, haluan sinun auttavan minua kiittämään tohtori okpaa avusta, jonka hän antoi minulle tuomalla macin takaisin elämääni. voit tavoittaa tohtori okpan hänen sähköpostillaan: okpatempleofsolution@gmail.com tai solun numerosta: +27653527813.

    Sacke Lance
    maa: Ruotsi

    VastaaPoista
  36. Myn libben waard ferwoaste doe't myn man stjoerde my ynpakken, nei 17 jier dat wy hawwe west tegearre. Ik wie ferlern en helpleas nei't ik safolle manieren besocht om myn man my werom te nimmen. Op in dei op it wurk wie ik ôfwêzich en wist net dat myn baas my belle, dat hy siet en frege my wêr't it oer wie. Ik fertelde him en hy glimke en sei dat it gjin probleem wie. Ik haw noait begrepen wat hy bedoelde mei it wie gjin probleem om myn man werom te krijen, hy sei dat hy in tsjoen brûkte om syn frou werom te krijen doe't se him ferliet foar in oare man en no binne se tegearre oant no ta en ynearsten wie ik skokt te hearren soks fan myn baas. Hy joech my in e-postadres fan 'e grutte tsjoender dy't him holp om syn frou werom te krijen, ik leaude noait dat dit soe wurkje, mar ik hie gjin kar dan yn kontakt te kommen mei de tsjoender dy't ik die, en hy frege om myn ynformaasje en dat fan myn man om him de tsjoen te meitsjen en ik stjoerde him de details, mar nei twa dagen belle myn mem my dat myn man kaam en smeekte dat hy my werom wol, ik leaude it noait, om't it krekt in dream wie en ik moast nei it plak fan myn memme haastje en ta myn grutste ferrassing knibbele myn man foar my en smeekte om ferjouwing dat hy my en de bern thús wol, doe joech ik DR IREDIA in oprop oangeande hommels feroaring fan myn man en hy makke it dúdlik foar my dat myn man fan my hâlde sil oant de ein fan 'e wrâld, dat hy sil nea ferlitte myn eagen. No binne ik en myn man wer byelkoar en binne begûn mei noflike dingen dy't er noch net dien hat, hy makket my bliid en docht wat er as man dwaan moat sûnder te gnizen. Allegear tank oan DR IREDIA. As jo ​​​​help nedich hawwe oangeande houlik, nim dan kontakt op mei DR IREDIA foar help. Jo kinne him berikke fia e-post:drirediaherbalhome@gmail.com Hy is in betrouber man.

    VastaaPoista
  37. Nimeni on Patience Wallen, haluan kiittää mahtavaa tohtori Okpaa avioliittoni palauttamisesta ja siitä, että minulla on jälleen onnellinen koti. Viimeiset 6 vuotta mieheni jätti minut ja 2 lasta, eikä minun ole ollut helppoa huolehtia heistä yksin. Kaiken kokemani jälkeen olin niin onnekas, että sain yhteyden suureen tohtori Okpan kanssa, joka toi mieheni takaisin voimakkaalla loitsullaan, ja kun kirjoitan tätä todistusta nyt, mieheni on olohuoneessa lasten kanssa ja olemme kaikki. elää onnellisena. Haluan kiittää tohtori Okpaa siitä, mitä hän teki hyväkseni, ja suosittelen häntä kaikille, joilla on samanlaisia ongelmia avioliiton tai parisuhteen kanssa. Vakuutan teille, että tohtori Okpa palauttaa rakastajasi ja tekee sinut onnelliseksi. Tämä on tohtori Okpan yhteyshenkilö: okpatempleofsolution@gmail.com tai soita +27653527813

    VastaaPoista
  38. Hyvää päivää kaikille, minun nimeni on Benson Wins Iso-Britanniasta. Haluan kiittää suurenmoista tohtori Okpaa, joka palveli minulle maanpäällisenä jumalana yhdistämällä minut ja vaimoni, joka oli jättämässä avioeroa välillämme lyhyen väärinkäsityksen jälkeen. Mutta olin niin onnekas, että sain yhteyden tohtori Okpan kanssa, joka toi hänet takaisin luokseni ja sai hänet anomaan minua antamaan anteeksi ja hyväksymään hänet takaisin, ettei hän enää koskaan tee mitään satuttaakseen minua. Tämä on ihme, jota en koskaan opettanut, voisi tapahtua, koska vaimoni oli tosissaan avioerosta ja muutti jo pois kotoa. Nyt olen iloinen, että hän on palannut anteeksipyynnön kanssa ja nyt elämme onnellisina kuin koskaan ennen. Nyt haluan kiittää mahtavaa tohtori Okpaa vaimoni palauttamisesta. Olen iloinen voidessani jakaa hänen yhteystietonsa kaikille tällaista apua tarvitseville ja vakuutan, että tapauksesi ratkaisee tohtori okpa, johon voit ottaa yhteyttä osoitteella: okpatempleofsolution@gmail.com tai solunumerolla: +27653527813.
    Hänen verkkosivustonsa: https://okpatempleofsoluti.wixsite.com/my-site-1

    VastaaPoista
  39. Nopea todistus siitä, kuinka sain rakastajani takaisin tohtori okpan avulla, hän toi takaisin tyttöystäväni, joka jätti minut 2 vuodeksi, 24 tunnin sisällä voimakkaalla loitsullaan. Suosittelen tohtori Okpaa kaikille, jotka käyvät läpi minkä tahansa suhdeongelman hänen kahvansa @dr_okpa sähköpostin kautta: okpatempleofsolution@gmail.com tai soita ja whatsapp +2765352713

    Nimi: Aira

    VastaaPoista
  40. Hello ladies and gentle men, my name is Tracy, I want to give thanks to the great Dr Okpa for bringing back my lover to me with his powerful spell. Am very happy to have my lover back to me again after he left me for 3 years. Am very happy now and you i would recommend the great dr okpa to anyone who need help and his email is okpatempleofsolution@gmail.com or call +27653527813

    website: https://okpatempleofsoluti.wixsite.com/my-site-1

    VastaaPoista
  41. Koska kasvomme ovat erilaiset, ongelmamme ovat erilaisia, en tiedä, mitä vaikeuksia sinulla on, mutta haluan sinun tietävän, haluatko todella päästä eroon koettelemuksestasi. Sinulle on ratkaisu. Haluan esitellä yleisölle miehen nimeltä Dr Jazaza, hän on loitsu ja auttoi minua pelastamaan avioliittoni vuosi sitten. vaimoni lähti kotoa sanoen, ettei hän ole enää kiinnostunut liitostamme, se oli minulle shokki, koska en muista, että olisimme riidelleet, sitten sain tietää, että hän oli toisen miehen kanssa, pyysin häntä tulemaan kotiin olla minun ja lasten kanssa, mutta hän ei enää näyttelenyt itseään, huomasin myöhemmin, että mies, jonka kanssa hän oli, oli valtannut hänet viehätysvoimasta. Otin yhteyttä tohtori Jazazaan ja loitsu kumottiin kolmen päivän loitsun jälkeen, kun vaimoni palasi kotiin. Haluan sinun tietävän, että tohtori Okpa pystyy suorittamaan kaikenlaisia loitsuja. Ota häneen yhteyttä soittamalla/WhatsAppilla: +27653527813 tai sähköpostitse: okpatempleofsolution@gmail.com

    Nimi: Kalevi
    Maa: Suomi.

    VastaaPoista
  42. Olen ikuisesti velkaa suurelle tohtori Okpalle rikkoutuneen avioliittoni korjaamisesta sen jälkeen, kun mieheni jätti minut rakastajatarnsa luo 3 kuukaudeksi. En koskaan uskonut loitsuihin ennen kuin ystäväni esitteli minut hänelle. Aluksi olin skeptinen häntä kohtaan, koska kuulin paljon vääristä loitsuista, mutta jätin epäilykseni taakseni, sillä halusin epätoivoisesti saada mieheni takaisin ja tein sen mukaan, mitä hän käski minua tekemään. Nyt mieheni on palannut vain 48 tunnin sisällä yhteydenotosta. Elän taas onnellisina mieheni kanssa 6 kuukauden avioeron jälkeen enkä lepää ennen kuin hänet tunnetaan kaikkialla maailmassa. Hän on myös erikoistunut rahaloitsuihin, arpajaisiin, sairausloitsuihin E.T.C. Ota yhteyttä tohtori Okpaan nyt, hänen sähköpostinsa on okpatempleofsolution@gmail.com tai WhatsApp numerossa +27653527813

    Nimi: Alyssa
    Lähde: Singapore

    VastaaPoista
  43. Menin naimisiin koulupoikaystäväni kanssa, meillä molemmilla on kaksi yhteistä lasta. elimme hyvin vasta hänen äitipuolensa tuli käymään meillä. Viikon jälkeen, kun hän lähti, mieheni alkoi käyttäytyä hassulla tavalla minua kohtaan. Olin järkyttynyt ja yllättynyt, koska en koskaan tiennyt mitä tein väärin. hän kertoi minulle lopettavansa avioliittomme ja ottaa myös lapset mukaansa. koska tiesin, että mieheni ei ollut sellainen mies, jolla on paha sydän, minun piti vain etsiä ratkaisu ajoissa. näin törmäsin, ja DR WALE näki paljon hyvää todistusta hänestä. joten otin häneen yhteyttä ja kerroin hänelle kaiken, mitä minulle tapahtui. DR WALE kertoi minulle, että hän valmistelee minulle loitsun, ja hän pyysi minua hakemaan joitain esineitä, joista maksoin. Kun hän loitsi minulle, hän kävi ilmi, että mieheni äitipuoli oli kaiken avioliitossamme tapahtuneen takana. hän teki loitsun liian erillään minä ja mieheni, mieheni äitipuoli on nyt häpeissään. kaikki kiitos DR WALElle, joka tuli oikeaan aikaan auttamaan minua pois tästä sotkusta. DR WALE on sanojensa mukainen. sinäkin voit ottaa häneen yhteyttä, ja hän tuo onnellisuutesi takaisin. WhatsApp/Viber +2347054019402 TAI drwalespellhome@gmail.com

    VastaaPoista
  44. Tohtori Dawn lupasi auttaa minua tuomaan takaisin ex-mieheni, ja yllätyksekseni mieheni palasi 5 päivän kuluttua ja nyt elämme yhdessä rakkaudessa ja onnellisuudessa, hän auttaa myös ystäviäni, ota yhteyttä tohtori DAWNiin saadaksesi apua: WhatsApp +2349046229159
    *Jos haluat palauttaa entisen rakastajasi.
    *Jos haluat houkutella jonkun elämääsi.
    *Jos tarvitset puhdistusrituaalin.
    *Jos sinun täytyy tulla raskaaksi tai hoitaa hedelmättömyyttä.
    *Jos tarvitset onnenloitsun voittaaksesi.
    *Jos haluat palauttaa varastetun omaisuutesi.
    Ota häneen yhteyttä WhatsAppissa: +2349046229159

    VastaaPoista
  45. Mieheni pakkasi kotoa asuakseen toisen naisen luo, jonka hän tapasi verkossa, ja hän lähetti minulle avioeropaperit. En halunnut avioeroa miestäni kohtaan tuntemani rakkauden takia, en halua perheeni hajoavan. Epäilin, että nainen käytti loitsua mieheni sitomiseen, jotta hän ei voi palata perheensä luo. Etsin vinkkejä mieheni takaisin saamiseen ja törmäsin kommentiin, jossa sanotaan, että DR WALE auttoi häntä saamaan miehensä takaisin useiden kuukausien eron jälkeen ja otin DR WALE:n WhatsApp-numeron, joka oli kommentissa ja WhatsApp +2347054019402 kertoi hänelle ongelmastani ja hän vastasi minulle ja auttoi minua saamaan mieheni takaisin viikon sisällä ja juuri nyt mieheni on palannut kanssani ja hän on vielä rakastavampi ja välittävämpi. Voit myös ottaa yhteyttä DR WALEen saadaksesi apua hänen WhatsAppistaan/Viberillään: +2347054019402 tai sähköpostilla: drwalespellhome@gmail.com DR WALE on oikea henkilö, johon ottaa yhteyttä suhteesi tai avioliittoongelmiisi liittyen, ja hän auttaa sinua saamaan exäsi takaisin. erittäin iloinen saadessani todistaa hänen hyvästä työstään

    VastaaPoista
  46. Genuine Hackers on paras ratkaisu varastetun kryptovaluutan palauttamiseen. He auttoivat minua saamaan takaisin kadonneet rahakkeet sen jälkeen, kun jouduin tietokalasteluhuijauksen uhriksi Telegramissa, jossa hyökkääjät pääsivät lompakkooni ja varastivat kaikki kolikoni. Genuine Hackersin avulla pystyin palauttamaan yhteensä 11,8 BTC:tä ja 6,479 ETH:ta 2 päivän kuluessa tapaukseni lähettämisestä. Ota yhteyttä GENUINEHACKERS000@GMAIL.COM saadaksesi luotettavat ja tehokkaat palautuspalvelut.

    VastaaPoista
  47. Hei katsojat verkossa, olen täällä kertomassa todistukseni siitä, kuinka minua autettiin saamaan vaimoni takaisin. Olin huijari ja vaimoni sai minut kiinni useita kertoja. Yritin korjata itseäni ja joka kerta päädyin pettämään yhä uudelleen ja uudelleen. Luulen, että en tajunnut, mitä hän merkitsi minulle, ennen kuin hän oli jättänyt minut rauhaan. Aloin löytää tapaa saada hänet takaisin, mutta mikään ei näytä toimivan täydellisesti ennen kuin törmäsin artikkeliin DR WALEsta, joka auttoi monia ihmisiä maailmanlaajuisesti saamaan suhteensa takaisin. Otin häneen yhteyttä hänen WhatsApp-numerollaan +2347054019402 ja hän vakuutti minulle, että vaimoni tulee muutaman viikon sisällä takaisin luokseni voimakkaiden taikojensa kanssa ja maksoin jonkun euron työhön tarvittavista materiaaleista. Yllättäen vaimoni palasi kotiin muutaman viikon kuluttua sanoen rakastavansa minua edelleen ja vannoin, etten koskaan petä häntä enää. Kaikki kiitos DR WALE:lle. WhatsApp/Viber: +2347054019402 tai drwalespellhome@gmail.com

    VastaaPoista
  48. Genuine Hackers on paras ratkaisu varastetun kryptovaluutan palauttamiseen. He auttoivat minua saamaan takaisin kadonneet rahakkeet sen jälkeen, kun jouduin tietokalasteluhuijauksen uhriksi Telegramissa, jossa hyökkääjät pääsivät lompakkooni ja varastivat kaikki kolikoni. Genuine Hackersin avulla pystyin palauttamaan yhteensä 11,8 BTC:tä ja 6,479 ETH:ta 2 päivän kuluessa tapaukseni lähettämisestä. Ota yhteyttä GENUINEHACKERS000@GMAIL.COM tai WhatsApp +1 (260) 218-3592 kautta saadaksesi luotettavat ja tehokkaat palautuspalvelut.

    VastaaPoista
  49. Mieheni palasi luokseni tohtori UDAMAn avulla, joka auttoi minua palauttamaan suhteeni 7 kuukauden katkenneen suhteen jälkeen. Nyt asun onnellisina mieheni kanssa ja hän kohtelee minua kuin kuningatarta. Kaikki kiitos UDAMAlle. Ota yhteyttä UDAMAan soittamalla / WhatsAppilla (+1 818 532 9812) tai sähköpostitse (UDAMAADA@GMAIL.COM). Se on vastaus ongelmaasi, luota minuun. Olen elävä todistus hänen hyvästä työstään. .

    VastaaPoista